Carrer dels Escudellers, 49
08002 Barcelona
Barcelona


+ conciertos en Marula Café

+ conciertos en Barcelona



Skarnival Party:
MR FREAK SKA
+ DJ AGUSTí THE CRAB
+ IVAN HOYOS
+ PABLO SáNCHEZ



21:30h. ENTRADA: 7 euros.
Bookmark and Share
Comentar

Català

Mr Freak Ska arriba a Barcelona per presentar el seu primer treball “Ska Casolà”. Un disco que segur no deixa a ningú indiferent i que aporta una bona dosi de frescor a l’escena jamaicana catalana. Amenitzarà la nit Agustí The Crab, un habitual dj de l’escena reggae barcelonina. Sens dubte la millor manera de celebrar la festa de carnestoltes! Tancaran la nit, a partir de la 1h i fins a les 6h de la matinada, Ivan Hoyos i Pablo Sánchez amb una bona dosi de soul i funk. Serà a la sala Marula el proper divendres 17 de febrer a partir de les 21:30!


Mr Freak Ska

Mr Freak Ska és el pseudònim darrera el qual s’amaga la carrera en solitari de l’original rudeboy de Mataró Jaume Quadrada, membre fundador de la banda de ska i reggae The Cabrians i impulsor de diversos projectes de l’escena jamaicana catalana. Ska Casolà és un treball debut, un disco que podria haver escrit Prince Buster després d’una sobretaula amb ratafia i bongs de ganja amb el Pere Tàpies i La Trinca. Tota una declaració d’intencions.


Dj Agustí The Crab

Nascut a Santa Coloma de Farners però resident a la ciutat comtal, Agustí The Crab punxa de forma esporàdica en diferents clubs i festes de Catalunya. Ha participat també en esdeveniments d’àmbit nacional com el Lex Luthor Weekend de Coruña o el Sabotage Jamaican Club de València. Cada vegada més eclèctic pel que fa a gustos musicals, la música jamaicana dels seixanta continua sent la protagonista en les seves sessions.



Castellano

Mr Freak Ska llega a Barcelona para presentar su primer trabajo Ska Casolà. Un disco que seguro no deja a nadie indiferente y que aporta una buena dosis de frescura a la escena jamaicana catalana. Amenizará la noche Agustí The Crab, un habitual dj de la escena reggae barcelonesa. Sin duda la mejor manera de celebrar la fiesta de carnaval! Cerrarán la noche, a partir de la 1h y hasta las 6h de la madrugada, Ivan Hoyos y Pablo Sánchez con una buena dosis de soul y funk. Será en la sala Marula el próximo viernes 17 de febrero a partir de las 21:30!


Mr Freak Ska

Mr Freak Ska es el pseudónimo tras el que se esconde la carrera en solitario del original rudeboy de Mataró Jaume Cuadrada, miembro fundador de la banda de ska y reggae The Cabrians y impulsor de varios proyectos de la escena jamaicana catalana. Ska Casolà es un trabajo debut, un disco que podría haberlo escrito Prince Buster tras una sobremesa con ratafia y bongs de ganja junto a Pere Tàpies y La Trinca. Toda una declaración de intenciones.


Dj Agustí The Crab

Nacido en Santa Coloma de Farners pero residente en la ciudad condal, Agustí The Crab pincha de forma esporádica en diferentes clubs y fiestas de Catalunya. Ha participado también en eventos de ámbito nacional como el Lex Luthor Weekend de A Coruña o el Sabotage Jamaican Club de Valencia. Cada vez más ecléctico en lo que a gustos musicals se refiere, la música jamaicana de los sesenta continua siendo la protagonista en sus sesiones.
No hay ningún comentario

Para publicar comentarios debes Iniciar Sesión

¿NO ESTÁS REGISTRADO?  

Regístrate en Atiza y podrás publicar comentarios.


Si detectas algún problema, no dudes en avisarnos al contacto que aparece en el enlace Aviso Legal, que encontrarás al pie de la mayoría de páginas de esta web.

INICIAR SESIÓN

Para Iniciar Sesión, introduce tu e-mail de identificación en Atiza, tu contraseña y pulsa el botón "Entrar".