Avinguda Diagonal, 547
08029 Barcelona
Barcelona
TEL. 93 322 00 05
Metro Línea 3 - Parada Les Corts

+ conciertos en Bikini

+ conciertos en Barcelona



¡CANCELADO!

SIZZLA (Reggae)



21:30h. ENTRADA: 24 euros. Anticipadas: 20 euros.
Puntos de venta: Centres Fnac, Gong Discos Consell de Cent, Centres Carrefour, Tipo Tarragona, Tipo Lleida, 902 15 00 25 y www.bikinibcn.com
Comentar

Miguel Orlando Collins va néixer a l’abril de 1976 a St. Mary, en una família de devots Rastafaris.

Mentre transcorrien els anys 80 Sizzla va créixer convivint amb l’explosió del Dancehall. Bob Marley havia mort i la majoria dels artistes roots vivien fora de Jamaica.

Sizzla, en els seus anys d’adolescència es va unir a Caveman Hi Fi Sound System i va descobrir el seu propi estil mentre usava la música per transmetre el seu missatge. En 1995 va enregistrar un single pel segell Zagalou però aviat va marxar a Digital B, el segell del productor Bobby Digital Dixon. Fou aleshores quan Beres Hammond el va escoltar i li suggerí al saxofonista Dean Fraser que conegués a aquest noi. Immediatament Fraser el va recomanar al productor Philip Fattis Burrel, amo del segell Xterminator. Allà va realitzar el seu primer hit “No white God”, en el que exposava la seva adopció de

l’ideal Bobo Ashanti sobre del Black Messiah. En 1995 es va editar el seu primer LP “Burning Up”.

A l’any següent va editar l’àlbum “Praise Ye Jah” assegurant la seva posició com un artista reggae que tenia quelcom a dir en el seu rol de missatger espiritual.

El seu major èxit va arribar l’any 1997 amb l’àlbum “Black Woman & Child”. Sizzla fou nominat a Best Reggae Artist of The Year en els Mobo Awards de 1998, i fou considerat per moltes publicacions musicals l’àlbum de l’any. En aquesta època Sizzla adopta el nom Kalonji, que significa Victoriós.
Durant aquells anys no cessava d’editar més i més discs: “Kalonji”, “Be I Strong”, “Good Ways”, “Royal Son of Ethiopia”, pel qual va recibir la seva segona nominació en els Mobo Awards. La seva presència en els xarts de reggae d’arreu del mon en aquesta època és constant.
Davant l’interés dels mitjans per la seva figura Sizzla es tanca en banda i fomenta un gran misteri sobre la seva figura. Malgrat les vendes de la seva obra, Sizzla no es doblega a les exigències de la indústria de la música al creure que no és més que un altre instrumento corruptor i una opressiva institució.


No hay ningún comentario

Para publicar comentarios debes Iniciar Sesión

¿NO ESTÁS REGISTRADO?  

Regístrate en Atiza y podrás publicar comentarios.


Si detectas algún problema, no dudes en avisarnos al contacto que aparece en el enlace Aviso Legal, que encontrarás al pie de la mayoría de páginas de esta web.

INICIAR SESIÓN

Para Iniciar Sesión, introduce tu e-mail de identificación en Atiza, tu contraseña y pulsa el botón "Entrar".